محمد طاها اثني عشريمحمد طاها اثني عشري، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

جامع ترین اطلاعات معماری و کودک

اطلاعات اتاق کودک

1391/1/21 9:19
484 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگترین مشکل آپارتمان نشینان و کمبود جا .

معمولاً خانه هايي کوچک ، اتاق خوابهاييبسيار کوچک دارند و همانطور که مي دانيد تختخواب يکي از جاگير ترين وسايل خانه است. شما مي توانيد با يک تير دو نشان بزنيد و مبلهايي بخريد که بديل به تخت مي شوند و آنها را در اتاق  قرار دهيد. فقط تنها مشکل اين است که شبها بايد روی صندلی تختی بخوابید..به نظر شما مشکلی دارد

 براي اتاق کودکتان نيز حتي المقدور از وسايلي کوچک ولي جادار استفاده کنيد. به جاي 2 تختخواب مستقل برايشان تختي 2 طبقه بخريد .

آیا در اتاق نوزاد طبیعی به میزان کافی وجود ندارد؟! پیشنهاد می کنیم از رنگ های گرم مانند زرد و طلایی استفاده کنید.آیا نور خورشید با قدرت فراوان و به شدت بسیار وارد اتاق نوزاد شما می شود؟ پیشنهاد می کنیم از رنگ های خنک و تیره تر استفاده کنید. آیا به رنگ های قوی تمایل دارید، اما نمی خواهید برای تمام دیواره ها از آن استفاده کنید؟ پیشنهاد می کنیم برای سه دیوار و سقف از یک رنگ خنثی استفاده کنید و آن رنگ قوی و تند مورد علاقه خود را برای رنگ آمیزی یک دیوار استفاده کنید. با این کار اگر با مرور زمان از آن خسته شدید می توانید به راحتی آن را عوض کنید. آیا می خواهید فضایی آرام بسازید؟ اتاق را با یک رنگ به صورت ساده رنگ آمیزی کنید. اضافه کردن رنگی دیگر، به خصوص اگر مکمل رنگ اصلی باشد بر انرژی فضا می افزاید و این اقدام خوبی برای اتاق بازی است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)